Menu 1
-
Alfik Matematyczny
-
Olimpus
- Ja czytam
- Internetowy Teatr TVP dla Szkół
-
Współpraca z Politechniką Rzeszowską
-
Szkolne Kasy Oszczędności
-
Wybieram wodę
- Owoce i warzywa w szkole
-
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2017
-
Udział ZS NR 7 w akcji EKOSZKOŁY
-
Współpraca z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
-
Bezpieczna Jazda. Karta rowerowa - moje pierwsze prawo jazdy
-
NAJWIĘKSZE OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW KLAS I - III SP
-
NAJWIĘKSZE OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW KLAS IV SP - I G
-
SZKOŁA PODSTAWOWA
-
GIMNAZJUM
-
stolowka
-
STYPENDYŚCI ZS7
- Szklanka mleka
-
Zajęcia z Native Speaker'em
-
eTwininng
- » eTwinning - język angielski - 2017/2018
- » eTwinning - język hiszpański - 2017/2018
- » eTwinning - język hiszpański - 2018/2019
- » eTwinning - język niemiecki - 2019/2020
- » eTwinning - język hiszpański - 2019/2020
- » eTwinning - język hiszpański - 2020/2021
- » eTwinning - język hiszpański - 2021/2022
- » eTwinning - język hiszpański - 2022/2023
- » eTwinning - język hiszpański - 2023/2024
- » eTwinning- język hiszpański- 2024/2025
- Program Destination Imagination
-
Szkoła Dobrego Wychowania
-
Planeta Energii VI edycja 2015/2016
-
Uniwersytet Rzeszowski dla Młodych Odkrywców
-
mLegitymacja w Szkole Podstawowej Nr 18
-
Planeta Energii VII edycja 2016/2017
-
Oddziały Przedszkolne przy SP 18
-
Klasy I w SP 18
-
Cybernauci
-
Kangur matematyczny
-
SUKCESY SPORTOWE UCZNIÓW KLAS IVSP - IIG
-
SUKCESY UCZNIÓW KL.1-3 SP
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS IV-VI SP
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS GIMNAZJUM
-
Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2017/2018
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2016/2017
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2018/2019
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2019/2020
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2021/2022
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2022/2023
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON 2022/2023 - sesja wiosenna
-
Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2018/2019
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2017/2018
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2016/2017
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2021/2022
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2022/2023
-
Informacja o tworzonych klasach czwartych i siódmych
-
Informacja dla rodziców uczniów klas I w roku szkolnym 2017/2018
-
Szkoła Języków Obcych NEXT DOOR
-
Współpraca z Uniwersytetem Rzeszowskim
- Bakcyl
- "AKADEMIA BEZPIECZNEGO PUCHATKA"
- Od grosika do złotówki
-
Insta.Ling
-
SUKCESY UCZNIÓW KL.1-3 SP 2017/2018
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS IV-VII SP 2017/2018
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS GIMNAZJUM 2017/2018
-
SUKCESY SPORTOWE UCZNIÓW KLAS ISP - IIIG 2017/2018
- Innowacje pedagogiczne
-
Technologie z klasą
- Bądź kumplem, nie dokuczaj
- Niesamowity świat higieny jamy ustnej
- Program dla szkół
- Piękna nasza Polska cała
- Olimpiada Wiedzy Archimedes Plus
- Bezpieczniki TAURONA
-
Ogólnopolski Projekt Edukacyjny "Kokosza, grosz do grosza!"
-
Wielka Mapa Polski
-
SUKCESY UCZNIÓW KL.1-3 _2018/2019
-
SUKCESY SPORTOWE UCZNIÓW_2018/2019
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS 8-3G _ 2018/2019
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS 4-7 SP _2018/2019
- Zajęcia kreatywne
- "Wiem, czuję, pomagam"
- MALI DETEKTYWI
-
Erasmus+
-
TRENING UWAŻNOŚCI
-
Wartościowe medale
-
Przedsiębiorczość. Jak zrealizować pomysł?
-
Szkoła językowa Early Stage
-
Nasze sukcesy w roku szkolnym 2020/2021
- Z ekologią na Ty!
- Lisek Ibisek
- "W krainie detektywa Pozytywki-książki czytamy i kreatywność rozwijamy"
- Akademia Bezpiecznego Puchatka
-
Lapbook
-
"Kot w tarapatch"
-
Największe osiągnięcia uczniów w roku szk.2021/2022
-
Sukcesy uczniów w roku szk.2021/2022
-
Informacja o podręcznikach 2022/2023
-
Psia lekcja
-
Laboratoria Przyszłości
-
Międzynarodowy projekt edukacyjny "Z kulturą mi do twarzy"
- Ogólnopolski projekt edukacyjny "Gramy Zmysłami"
-
Akademia Przyszłości
-
Być jak Ignacy
-
"W świecie plastyki i tańca"
-
"Podróże małe i duże - witajcie w innej kulturze"
-
"Matematyczne łamigłówki - Mądre Główki"
-
Gramy w historię
-
"Nasze tradycje" - co nas łączy, a co dzieli?
-
Stypendyści programu "Nie zagubić talentu" za rok szkolny 2021/2022
-
Innowacja pedagogiczna "Z angielskim w świat"
-
"Obierz kurs na ortografię"
-
"Obierz kurs na ortografię"
-
"Podróże małe i duże - witajcie w innej kulturze"
-
"TikTok with English"
-
Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności
-
W krainie sztuki
-
Największe osiągnięcia uczniów w roku szk.2022/2023
-
Velvet - Piątka dla natury
-
OGÓLNOPOLSKI PROGRAM EDUKACYJNY KAMELEON
-
Stypendyści programu "Nie zagubić talentu" za rok szkolny 2022/2023
-
"Ortografia do Nas trafia!"
-
Ekologia. Jak chronić środowisko?
-
Wędrówka po Polsce
-
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
-
Zaczytani
-
"Matematyczne łamigłówki - Mądre Główki".
-
Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności
-
"Reading is Magic"
-
Zadanie na ekranie
-
Największe osiągnięcia uczniów w roku szkolnym 2023/2024
-
e-Legitymacja
-
Program Edukacyjny "Ratujemy i Uczymy Ratować"(RUR)
-
Arteterapia- terapia poprzez sztukę
-
Stypendium w zakresie twórczości artystycznej
-
Składanie wniosków
-
Tajemnice przyrody
-
Wymagania edukacyjne w klasach klasa IV-VIII
-
Wymagania edukacyjne w klasach I- III
-
Uczymy się programować z bohaterami bajek, filmów gier
-
Logopedyczne przerwy
-
Superbohaterzy nauki. Dokąd może nas zaprowadzić ciekawość?
-
Arterapia
W ramach realizacji programu „Wiem, czuję, pomagam” uczniowie kl.3a i 3b „wyruszyli” w niezwykłą „Podróż po świecie wartości”. To podróż niełatwa, ale jakże fascynująca, pełna niezwykłych spotkań z ludźmi, którzy podzielą się tym, co dla nich ważne, najważniejsze w życiu. Po świecie wartości oprowadzają uczniów ich rówieśnicy z Ghany, Kenii, Lesotho, Nepalu, Namibii, Indonezji, Wenezueli i Peru. Każde spotkanie z bohaterami z różnych stron świata zainicjowane jest listem, w którym opisują, co jest dla nich w życiu ważne, co tworzy ich przestrzeń osobistej wolności. List ma zainspirować do rozmowy, ale też do wspólnego i indywidualnego działania oraz zdobywania ważnych doświadczeń. Z każdej podróży uczniowie mogą przywieźć coś ważnego, wartościowego - wiedzę, umiejętności, refleksję na temat: wolności, autoekspresji, empatii, odwagi, samodzielności, dbania o siebie, odporności psychicznej, zaangażowania. Podczas każdej podróży budują wewnętrzny emocjonalny kapitał, wypracowując rozwiązania dla siebie i formułując refleksje na temat własnych zasobów, możliwości, zainteresowań, umiejętności, osiągnięć, pokonanych trudności itp. Lepiej rozumieją siebie, kolegów i koleżanki z klasy, innych ludzi. Wspólna podróż to cenna lekcja poznawania tego, co ważne, by współtworzyć mądre, myślące, odpowiedzialne, wolne społeczeństwo w XXI wieku.
Zajęcia zainspirowane zostały 6. sezonem serialu dokumentalnego pt.: „Efekt Domina”.
- "Podróż po świecie wartości" - Wolność | Ghana
- "Podróż po świecie wartości" - Wyrażanie siebie | Kenia
- "Podróż po świecie wartości" - Empatia | Lesotho
- "Podróż po świecie wartości" - Odwaga | Nepal
- "Podróż po świecie wartości" - Samodzielność | Namibia
- "Podróż po świecie wartości" - Dbanie o siebie | Indonezja
- "Podróż po świecie wartości" - Odporność psychiczna | Wenezuela i Kolumbia
- "Podróż po świecie wartości" - Zaangażowanie | Peru
"Podróż po świecie wartości" - Wolność | Ghana
Naszą „Podróż po świecie wartości" rozpoczęliśmy od Afryki. Uczniowie poznali historię dzieci z Ghany, które zamiast chodzić do szkoły wykonują niebezpieczne prace związane z łowieniem ryb na jeziorze Wolta. Na podstawie ich prawdziwych doświadczeń rozważaliśmy, co to znaczy wolność, jakie są jej ograniczenia i jak jest cenna.
Celem zajęć było zwrócenie uwagi uczniów na to, czym jest wolność.