Zagadka czwarta, czyli kto popsuł zegarek?

Podczas kolejnych zajęć innowacji pedagogicznej uczniowie klasy 2c przenieśli się do krainy wyobraźni wysłuchując kolejnego rozdziału „Zagadka czwarta, czyli kto zepsuł zegarek” książki pt. „Detektyw Pozytywka”.

Pewnego dnia pewne rodzeństwo kłóciło się o zepsuty zegarek dziadka. Dominik oskarżał swoją siostrę Zuzię. Dziewczynka jednak nie chciała przyznać się do zniszczenia pamiątki. Detektyw Pozytywka udowodnił, że zegarek wcale nie jest zepsuty tylko działa w inny sposób niż te współczesne.

Podczas zajęć innowacji została podjęta rozmowa nt. rzucania bezpodstawnych oskarżeń wobec innych osób. Dzięki przeprowadzonym zajęciom uczniowie klasy 2c zdali sobie sprawę, że nie warto oskarżać kolegów czy koleżanek, ponieważ może być to dla innych krzywdzące. P:onadto, uczniowie poszerzyli swoją wiedzę na temat zegarków używanych dawniej i dziś.

                                                                                           
Nasza szkoła w projektach:

 

sko_logo

 

 

program_logo

 

 

bajki bez barier swiatelko fundusz

logo_do_programu_RUR_(1)

Logo_projektu-_klasy_3