CODE 2017/2018

Programujemy linie i kształty

Kolejne zajęcia upłynęły na wykonywaniu zadań z etapu „Artysta”. Rozwiązywanie  początkowych łamigłówek polegało na dorysowywaniu przez uczniów linii w określonych kierunkach, przy użyciu bloku „rysuj” np. „dorysuj kotu wąsy złożone z dwóch linii”, „narysuj dwie linie na wschód i dwie linie na północ, aby zakończyć rysowanie domu”.

 

Po wykonaniu powyższych zadań uczniowie przeszli do kolejnych, wymagających zastosowania bloku „skocz”. Dorysowywali elementy składające się z przerywanych linii oraz figury geometryczne.

 

Pod koniec zajęć rozwiązali test wielokrotnego wyboru.

Zajęcia okazały się dla dzieci bardzo interesujące, a zapowiedź, że na kolejnych wcielą się w „programistów – artystów” i stworzą swoje projekty graficzne z wykorzystaniem linii i poznanych pleceń wzbudziła dodatkowe podekscytowanie.

                                                                                           
Nasza szkoła w projektach:

 

sko_logo

logo 1

logo

 

lisek ibisek

program_logo

logo

 abp-logo-2021

bajki bez barier swiatelko fundusz

Logo_KAMELEON

logo_proj