Menu 1
-
Alfik Matematyczny
-
Olimpus
- Ja czytam
- Internetowy Teatr TVP dla Szkół
-
Współpraca z Politechniką Rzeszowską
-
Szkolne Kasy Oszczędności
-
Wybieram wodę
- Owoce i warzywa w szkole
-
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2017
-
Udział ZS NR 7 w akcji EKOSZKOŁY
-
Współpraca z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
-
Bezpieczna Jazda. Karta rowerowa - moje pierwsze prawo jazdy
-
NAJWIĘKSZE OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW KLAS I - III SP
-
NAJWIĘKSZE OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW KLAS IV SP - I G
-
SZKOŁA PODSTAWOWA
-
GIMNAZJUM
-
stolowka
-
STYPENDYŚCI ZS7
- Szklanka mleka
-
Zajęcia z Native Speaker'em
-
eTwininng
- » eTwinning - język angielski - 2017/2018
- » eTwinning - język hiszpański - 2017/2018
- » eTwinning - język hiszpański - 2018/2019
- » eTwinning - język niemiecki - 2019/2020
- » eTwinning - język hiszpański - 2019/2020
- » eTwinning - język hiszpański - 2020/2021
- » eTwinning - język hiszpański - 2021/2022
- » eTwinning - język hiszpański - 2022/2023
- » eTwinning - język hiszpański - 2023/2024
- » eTwinning- język hiszpański- 2024/2025
- Program Destination Imagination
-
Szkoła Dobrego Wychowania
-
Planeta Energii VI edycja 2015/2016
-
Uniwersytet Rzeszowski dla Młodych Odkrywców
-
mLegitymacja w Szkole Podstawowej Nr 18
-
Planeta Energii VII edycja 2016/2017
-
Oddziały Przedszkolne przy SP 18
-
Klasy I w SP 18
-
Cybernauci
-
Kangur matematyczny
-
SUKCESY SPORTOWE UCZNIÓW KLAS IVSP - IIG
-
SUKCESY UCZNIÓW KL.1-3 SP
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS IV-VI SP
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS GIMNAZJUM
-
Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2017/2018
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2016/2017
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2018/2019
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2019/2020
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2021/2022
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2022/2023
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON 2022/2023 - sesja wiosenna
-
Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2018/2019
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2017/2018
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2016/2017
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2021/2022
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2022/2023
-
Informacja o tworzonych klasach czwartych i siódmych
-
Informacja dla rodziców uczniów klas I w roku szkolnym 2017/2018
-
Szkoła Języków Obcych NEXT DOOR
-
Współpraca z Uniwersytetem Rzeszowskim
- Bakcyl
- "AKADEMIA BEZPIECZNEGO PUCHATKA"
- Od grosika do złotówki
-
Insta.Ling
-
SUKCESY UCZNIÓW KL.1-3 SP 2017/2018
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS IV-VII SP 2017/2018
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS GIMNAZJUM 2017/2018
-
SUKCESY SPORTOWE UCZNIÓW KLAS ISP - IIIG 2017/2018
- Innowacje pedagogiczne
-
Technologie z klasą
- Bądź kumplem, nie dokuczaj
- Niesamowity świat higieny jamy ustnej
- Program dla szkół
- Piękna nasza Polska cała
- Olimpiada Wiedzy Archimedes Plus
- Bezpieczniki TAURONA
-
Ogólnopolski Projekt Edukacyjny "Kokosza, grosz do grosza!"
-
Wielka Mapa Polski
-
SUKCESY UCZNIÓW KL.1-3 _2018/2019
-
SUKCESY SPORTOWE UCZNIÓW_2018/2019
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS 8-3G _ 2018/2019
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS 4-7 SP _2018/2019
- Zajęcia kreatywne
- "Wiem, czuję, pomagam"
- MALI DETEKTYWI
-
Erasmus+
-
TRENING UWAŻNOŚCI
-
Wartościowe medale
-
Przedsiębiorczość. Jak zrealizować pomysł?
-
Szkoła językowa Early Stage
-
Nasze sukcesy w roku szkolnym 2020/2021
- Z ekologią na Ty!
- Lisek Ibisek
- "W krainie detektywa Pozytywki-książki czytamy i kreatywność rozwijamy"
- Akademia Bezpiecznego Puchatka
-
Lapbook
-
"Kot w tarapatch"
-
Największe osiągnięcia uczniów w roku szk.2021/2022
-
Sukcesy uczniów w roku szk.2021/2022
-
Informacja o podręcznikach 2022/2023
-
Psia lekcja
-
Laboratoria Przyszłości
-
Międzynarodowy projekt edukacyjny "Z kulturą mi do twarzy"
- Ogólnopolski projekt edukacyjny "Gramy Zmysłami"
-
Akademia Przyszłości
-
Być jak Ignacy
-
"W świecie plastyki i tańca"
-
"Podróże małe i duże - witajcie w innej kulturze"
-
"Matematyczne łamigłówki - Mądre Główki"
-
Gramy w historię
-
"Nasze tradycje" - co nas łączy, a co dzieli?
-
Stypendyści programu "Nie zagubić talentu" za rok szkolny 2021/2022
-
Innowacja pedagogiczna "Z angielskim w świat"
-
"Obierz kurs na ortografię"
-
"Obierz kurs na ortografię"
-
"Podróże małe i duże - witajcie w innej kulturze"
-
"TikTok with English"
-
Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności
-
W krainie sztuki
-
Największe osiągnięcia uczniów w roku szk.2022/2023
-
Velvet - Piątka dla natury
-
OGÓLNOPOLSKI PROGRAM EDUKACYJNY KAMELEON
-
Stypendyści programu "Nie zagubić talentu" za rok szkolny 2022/2023
-
"Ortografia do Nas trafia!"
-
Ekologia. Jak chronić środowisko?
-
Wędrówka po Polsce
-
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
-
Zaczytani
-
"Matematyczne łamigłówki - Mądre Główki".
-
Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności
-
"Reading is Magic"
-
Zadanie na ekranie
-
Największe osiągnięcia uczniów w roku szkolnym 2023/2024
-
e-Legitymacja
-
Program Edukacyjny "Ratujemy i Uczymy Ratować"(RUR)
-
Arteterapia- terapia poprzez sztukę
-
Stypendium w zakresie twórczości artystycznej
-
Składanie wniosków
-
Tajemnice przyrody
-
Wymagania edukacyjne w klasach klasa IV-VIII
-
Wymagania edukacyjne w klasach I- III
-
Uczymy się programować z bohaterami bajek, filmów gier
-
Logopedyczne przerwy
-
Superbohaterzy nauki. Dokąd może nas zaprowadzić ciekawość?
-
Arterapia
- Red przechodzi przez labirynt, aby dotrzeć do złej świnki
- Pszczoła zbiera z kwiatków nektar i produkuje miód
- Programujemy linie i kształty
- Uczymy się pisać krótkie, czytelne i zrozumiałe kody - poznajemy pętlę "powtórz"
- Pszczoła zbiera z kwiatka nektar i produkuje miód - użycie pętli "powtórz"
- Użycie pętli "powtórz" do kreślenia linii ciagłych i przerywanych
- Nasze pierwsze animacje komputerowe!
- Pierwszoklasiści sięgnęli po certyfikat CODE
Red przechodzi przez labirynt, aby dotrzeć do złej świnki
Podczas pierwszych zajęć uczniowie rozpoczęli wykonywać zadania zamieszczone w Kursie 1. Wykorzystując bloki (polecenia) pisali program, który pomógł Redowi przejść przez labirynt, aby dostać się do złej świnki, która ukradła mu jajka. Po prawidłowym wykonaniu poszczególnych zadań otrzymywali komunikat z gratulacjami i zachętą do dalszej pracy. Jeżeli natomiast błędnie zapisali kod otrzymywali informację zwrotną zawierająca dyskretną podpowiedź.
Następnie wykonywali zadania z zakresu debugowania, czyli wyszukiwania błędów i ich usuwania. Zmieniali błędnie zapisany kod, wybierali spośród kilku prawidłowy, przestawiali, dodawali lub usuwali zbędne bloki, zmieniali kierunek oraz dopasowywali łamigłówki i bloki.
Zajęcia zakończyły się testem wielokrotnego wyboru, podczas którego uczniowie wybierali blok, który powinien znaleźć się na końcu kodu.
Aby znaleźć rozwiązanie niektórych łamigłówek uczniowie musieli niejednokrotnie podejmować kilka prób. Jednakże, nie znęcali się, wręcz przeciwnie uparcie dążyli do celu, a znalezienie prawidłowego rozwiązania sprawiało im wiele radości. Wykonując poszczególne zadania uczniowie nie tylko stawiali pierwsze kroki z zakresu kodowania, ale także doskonalili stosowanie w praktyce czterech podstawowych kierunków świata, ćwiczyli cierpliwość i mieli okazję odczuć satysfakcję z prawidłowo rozwiązanych zadań.
Pierwsze zajęcia z kodowania bardzo zaangażowały uczniów i z niecierpliwością czekają oni na kolejne!