Menu 1
-
Alfik Matematyczny
-
Olimpus
- Ja czytam
- Internetowy Teatr TVP dla Szkół
-
Współpraca z Politechniką Rzeszowską
-
Szkolne Kasy Oszczędności
-
Wybieram wodę
- Owoce i warzywa w szkole
-
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2017
-
Udział ZS NR 7 w akcji EKOSZKOŁY
-
Współpraca z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
-
Bezpieczna Jazda. Karta rowerowa - moje pierwsze prawo jazdy
-
NAJWIĘKSZE OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW KLAS I - III SP
-
NAJWIĘKSZE OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW KLAS IV SP - I G
-
SZKOŁA PODSTAWOWA
-
GIMNAZJUM
-
stolowka
-
STYPENDYŚCI ZS7
- Szklanka mleka
-
Zajęcia z Native Speaker'em
-
eTwininng
- » eTwinning - język angielski - 2017/2018
- » eTwinning - język hiszpański - 2017/2018
- » eTwinning - język hiszpański - 2018/2019
- » eTwinning - język niemiecki - 2019/2020
- » eTwinning - język hiszpański - 2019/2020
- » eTwinning - język hiszpański - 2020/2021
- » eTwinning - język hiszpański - 2021/2022
- » eTwinning - język hiszpański - 2022/2023
- » eTwinning - język hiszpański - 2023/2024
- » eTwinning- język hiszpański- 2024/2025
- Program Destination Imagination
-
Szkoła Dobrego Wychowania
-
Planeta Energii VI edycja 2015/2016
-
Uniwersytet Rzeszowski dla Młodych Odkrywców
-
mLegitymacja w Szkole Podstawowej Nr 18
-
Planeta Energii VII edycja 2016/2017
-
Oddziały Przedszkolne przy SP 18
-
Klasy I w SP 18
-
Cybernauci
-
Kangur matematyczny
-
SUKCESY SPORTOWE UCZNIÓW KLAS IVSP - IIG
-
SUKCESY UCZNIÓW KL.1-3 SP
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS IV-VI SP
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS GIMNAZJUM
-
Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2017/2018
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2016/2017
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2018/2019
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2019/2020
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2021/2022
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON - 2022/2023
- » Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy LEON 2022/2023 - sesja wiosenna
-
Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2018/2019
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2017/2018
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2016/2017
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2021/2022
- » Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych Świetlik 2022/2023
-
Informacja o tworzonych klasach czwartych i siódmych
-
Informacja dla rodziców uczniów klas I w roku szkolnym 2017/2018
-
Szkoła Języków Obcych NEXT DOOR
-
Współpraca z Uniwersytetem Rzeszowskim
- Bakcyl
- "AKADEMIA BEZPIECZNEGO PUCHATKA"
- Od grosika do złotówki
-
Insta.Ling
-
SUKCESY UCZNIÓW KL.1-3 SP 2017/2018
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS IV-VII SP 2017/2018
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS GIMNAZJUM 2017/2018
-
SUKCESY SPORTOWE UCZNIÓW KLAS ISP - IIIG 2017/2018
- Innowacje pedagogiczne
-
Technologie z klasą
- Bądź kumplem, nie dokuczaj
- Niesamowity świat higieny jamy ustnej
- Program dla szkół
- Piękna nasza Polska cała
- Olimpiada Wiedzy Archimedes Plus
- Bezpieczniki TAURONA
-
Ogólnopolski Projekt Edukacyjny "Kokosza, grosz do grosza!"
-
Wielka Mapa Polski
-
SUKCESY UCZNIÓW KL.1-3 _2018/2019
-
SUKCESY SPORTOWE UCZNIÓW_2018/2019
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS 8-3G _ 2018/2019
-
SUKCESY UCZNIÓW KLAS 4-7 SP _2018/2019
- Zajęcia kreatywne
- "Wiem, czuję, pomagam"
- MALI DETEKTYWI
-
Erasmus+
-
TRENING UWAŻNOŚCI
-
Wartościowe medale
-
Przedsiębiorczość. Jak zrealizować pomysł?
-
Szkoła językowa Early Stage
-
Nasze sukcesy w roku szkolnym 2020/2021
- Z ekologią na Ty!
- Lisek Ibisek
- "W krainie detektywa Pozytywki-książki czytamy i kreatywność rozwijamy"
- Akademia Bezpiecznego Puchatka
-
Lapbook
-
"Kot w tarapatch"
-
Największe osiągnięcia uczniów w roku szk.2021/2022
-
Sukcesy uczniów w roku szk.2021/2022
-
Informacja o podręcznikach 2022/2023
-
Psia lekcja
-
Laboratoria Przyszłości
-
Międzynarodowy projekt edukacyjny "Z kulturą mi do twarzy"
- Ogólnopolski projekt edukacyjny "Gramy Zmysłami"
-
Akademia Przyszłości
-
Być jak Ignacy
-
"W świecie plastyki i tańca"
-
"Podróże małe i duże - witajcie w innej kulturze"
-
"Matematyczne łamigłówki - Mądre Główki"
-
Gramy w historię
-
"Nasze tradycje" - co nas łączy, a co dzieli?
-
Stypendyści programu "Nie zagubić talentu" za rok szkolny 2021/2022
-
Innowacja pedagogiczna "Z angielskim w świat"
-
"Obierz kurs na ortografię"
-
"Obierz kurs na ortografię"
-
"Podróże małe i duże - witajcie w innej kulturze"
-
"TikTok with English"
-
Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności
-
W krainie sztuki
-
Największe osiągnięcia uczniów w roku szk.2022/2023
-
Velvet - Piątka dla natury
-
OGÓLNOPOLSKI PROGRAM EDUKACYJNY KAMELEON
-
Stypendyści programu "Nie zagubić talentu" za rok szkolny 2022/2023
-
"Ortografia do Nas trafia!"
-
Ekologia. Jak chronić środowisko?
-
Wędrówka po Polsce
-
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
-
Zaczytani
-
"Matematyczne łamigłówki - Mądre Główki".
-
Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności
-
"Reading is Magic"
-
Zadanie na ekranie
-
Największe osiągnięcia uczniów w roku szkolnym 2023/2024
-
e-Legitymacja
-
Program Edukacyjny "Ratujemy i Uczymy Ratować"(RUR)
-
Arteterapia- terapia poprzez sztukę
-
Stypendium w zakresie twórczości artystycznej
-
Składanie wniosków
-
Tajemnice przyrody
-
Wymagania edukacyjne w klasach klasa IV-VIII
-
Wymagania edukacyjne w klasach I- III
-
Uczymy się programować z bohaterami bajek, filmów gier
-
Logopedyczne przerwy
-
Superbohaterzy nauki. Dokąd może nas zaprowadzić ciekawość?
-
Arterapia
W bieżącym roku szkolnym klasy trzecie realizują projekt: „Wiem, czuję, pomagam”. Udamy się w podróż przez ważne wartości poprzez realizacje scenariuszy zajęć, z których każdy promuje określone wartości i postawy, tj. szacunek, troskę o innych, dzielenie się, odwagę, przyjaźń, współpracę.
Punktem wyjścia do każdych zajęć jest bajka. Stanowi ona inspiracją do działań indywidualnych i grupowych skoncentrowanych wokół określonej wartości. Podejmowane działania mają charakter aktywizujący oraz rozwijają kompetencje poznawcze, społeczne i emocjonalne.
Opowiadania, które będą realizowane w ramach projektu to:
- Jak chłopiec, który żył na ulicy, wzbił się wysoko w powietrze;
- Jak Maisa z Naimą na jeden dzień życiem się zamieniły;
- Jak rajski ptak Mekere nauczył szacunku kamienie;
- Jak król Sambulo zaczął szanować trzcinę;
- Jak mały kanczyl odkrył, kim naprawdę jest;
- Jak stare drzewo czas zatrzymało, by coś powiedzieć ludziom.
- Jak chłopiec, który żył na ulicy, wzbił się wysoko w powietrze?
- Jak Maisa z Naimą na jeden dzień życiem się zamieniły
- Jak król Sambulo zaczął szanować trzcinę
- Jak mały kanczyl odkrył, kim naprawdę jest
- Jak stare drzewo czas zatrzymało, by coś powiedzieć ludziom
Jak stare drzewo czas zatrzymało, by coś powiedzieć ludziom
W ramach projekt edukacyjnego „Wiem, czuję , pomagam” uczniowie klasy 3f wzięli udział w zajęciach, podczas których wysłuchali bajki pt.: „ Jak stare drzewo czas zatrzymało, by coś powiedzieć ludziom”.
Czasem w codziennym pędzie nie zauważamy, że obok nas ktoś szuka uwagi i zrozumienia. Czasami to nam wydaje się, że nikt nas nie słucha… Jak się wtedy czujemy? Co możemy zrobić? W czasie lekcji dzieci zostały uwrażliwione na potrzeby własne i cudze w obszarze komunikowania się. Bajka o starym drzewie stała się punktem wyjścia do rozmowy o szukaniu porozumienia i wspólnego języka, uważności, dostrojeniu się do innych, spokoju i potrzebach.
Ponadto, uczniowie uczestniczyli w zabawach rozwijających uważność w stosunku do siebie i innych, wykonali pracę plastyczną oraz rozwijali umiejętności muzyczne.