Menu 1

 

Nasza szkoła w projektach:

MicrosoftTeams-image_(1)

Laboratoria Przyszłości

logo archimedes

innowacje pedagogiczne_1

 

SWIETLIK

1

 

logo instaling

1

Early Stage

Głównym założeniem innowacji realizowane w klasie 2a jest nauka podstaw programowania i kreatywnego rozwiązywania problemów za pomocą komputera, rozwijanie kompetencji cyfrowych i społecznych.

Podczas zajęć uczniowie będą rozwiązywali zadania zamieszczone na platformie code.org. Pisząc kody będą wykorzystywali metodę przeciągnij i upuść bloczki, które reprezentują polecenia dla komputera. Zajęcia odbywać się będą raz w miesiącu w wymiarze jednej godziny lekcyjnej.

Realizowana innowacja ma charakter programowy, dotyczy zmian w realizowanym  programie nauczania z edukacji informatycznej w klasie drugiej i trzeciej. Podczas jej realizacji nastąpi rozszerzenie osiągnięć w zakresie programowania i rozwiązywania problemów z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń cyfrowych o treści związane z programowaniem blokowym i używaniem poleceń dedykowanych programowaniu  m.in. („idź, skręć lub skocz o wskazaną długość lub kąt”, używanie pętli „powtórz”,  „powtarzaj dopóki”, „powtarzaj w nieskończoność”, stosowania instrukcji warunkowych np. „if” – jeżeli.

code

                                                                                           
Nasza szkoła w projektach:

 

sko_logo

 

 Yellow logo

Futurę logo

 

 

bajki bez barier swiatelko fundusz

logo_do_programu_RUR_(1)

Logo_projektu-_klasy_3