SZKOŁA PODSTAWOWA 4-8

Archiwum SP 4-7 2017/2018

Strona 7 z 9
2017-11-30

Sukcesy w Konkursie Ekologicznym

Uczennice naszej szkoły wzięły udział w Konkursie Ekologicznym promującym walory przyrodnicze miasta Rzeszowa zorganizowanym przez Okręg Podkarpacki Ligi Ochrony Przyrody.

2017-11-30

"Fascynacja i inspiracja - swoje talenty rozwijamy, w uzależnienia nie wpadamy!"

W dniu 29 listopada 2017r. odbyło się spotkanie finałowe pn. „Fascynacja i inspiracja – swoje talenty rozwijamy, w uzależnienia nie wpadamy!” kończące projekt pn. Zainspirowani do działania – program profilaktyki narkomanii wśród dzieci i młodzieży”, realizowanego przez Stowarzyszenie PERSPEKKTYWA, a w którym wzięli udział uczniowie klas szóstych i siódmych. 

2017-11-28

Warsztaty matematyczne "głuchy telefon"

W ramach współpracy Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego Uniwersytetu Rzeszowskiego z naszą szkołą w dniu 29 listopada odbyły się warsztaty matematyczne dla chętnych uczniów klasy 6a i 6b.

2017-11-27

Uczniowie w podziemiach naszego miasta

W piątkowe popołudnie 24 listopada grupa uczniów z klas czwartych, uczestnicząca w projekcie „Rzeszów – moje miasto”, wybrała się na zwiedzanie Podziemnej Trasy Turystycznej.

2017-11-26

Zajęcia kreatywne

Trzynastego oraz dwudziestego listopada klasa 4c uczestniczyła w zajęciach kreatywnych, które zostały przeprowadzone przez panie Małgorzatę Grabek i Magdalenę Dec z Centrum  Socjo-Pedagogicznego „Team”.

2017-11-14

Beatbox w klasie 4c!

W poniedziałek 13 listopada 2017 r. część uczniów z klasy 4c uczestniczyła w warsztatach wokalnych, których głównym tematem był beatbox – forma rytmicznego tworzenia dźwięków, np. perkusji za pomocą narządów mowy.

2017-11-09

Czy zwierzęta mogą "leczyć" - warsztaty edukacyjne w klasie 5b

W dniu 7 listopada klasa 5b wzięła udział  w warsztatach edukacyjnych pn. Czy zwierzęta mogą „leczyć”? Warsztaty te poprowadziła Pani dr Daria Sawaryn, adiunkt w Katedrze Turystyki i Rekreacji oraz w Katedrze Zdrowia Publicznego Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.